11:58 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قیمت گندم

گندم‌ سبز بدون قیمت‌گذاری مناسب طلایی نمی‌شود
پایگاه خبری راد: مدیر زراعت جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: نرخ‌گذاری ثابت قیمت گندم، خطری برای گندمکاران است و این عامل برای کشاورزان مشکلاتی در تولید ایجاد و این خود مانع کشت گندم خواهد شد.
50 درصد از مطالبات گندمکاران چهارمحال و بختیاری پرداخت شد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان، تاکنون حدود 50 درصد از مطالبات آن‌ها پرداخت شده است.
"دان" هم عامل گرانی مرغ نیست!
پایگاه خبری راد: درحالیکه مرغداران یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش قیمت گوشت مرغ را افزایش قیمت خوراک طیور می‌دانند، رئیس انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان می‌گوید خوراک طیور در ماه گذشته نهایتا پنج درصد افزایش قیمت داشته و افزایش ۲۳ درصدی قیمت گوشت مرغ را توجیه نمی‌کند. به اعتقاد وی، کاهش تولید گوشت مرغ عامل گرانی این محصول بوده است.
 موافقت دولت با استمهال بازپرداخت وام کشاورزان خسارت دیده
پایگاه خبری راد: وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به خسارت‌های خشکسالی در کشور، گفت: براساس مصوبه دولت با استمهال بازپرداخت وام کشاورزان خسارت دیده خشکسالی موافقت شد.
قیمت گندم نانوایی‌ها تغییری نکرد/ نان گران نمی‌شود؟
پایگاه خبری راد: در حالی که طی سه سال گذشته قیمت نان افزایش پیدا نکرده و مقرر شد تا درباره آن بعد از ماه رمضان تصمیم‌گیری شود، دولت قیمت گندم برای نانوایی‌ها را تغییری نداد که به نظر می‌رسد تصمیمی برای تغییر قیمت نان نیز ندارد.
۷۰ هزار نانوایی به قیمت دولتی نان می‌پزند
پایگاه خبری راد: وزیر جهاد کشاورزی گفت: حدود هفت میلیون تن گندم با کمتر از نصف قیمت به ۷۰ هزار نانوایی در سطح کشور عرضه می‌شود تا نان به نرخ ارزان در اختیار مردم قرار گیرد.
نانوایان در مرز ورشکستگی/نرخ نان باید 50 درصد گران شود
پایگاه خبری راد: مسئول کمیسیون آموزش اتحادیه نانوایان اصفهان با بیان اینکه قیمت گندم برای نانوایان آزاد پز تغییر کرد، گفت: با توجه به تورم موجود در جامعه قیمت نان باید در مدت ۶ سال، ۵۰ درصد افزایش یابد.
تصمیم‌گیری درباره قیمت نان، بعد از ماه رمضان
پایگاه خبری راد: باتوجه به اینکه نانوایان نسبت به عدم تغییر قیمت نان طی چهار سال گذشته اعتراض دارند، معاون وزیر کشاورزی از تصمیم‌گیری برای اعمال تغییر در قیمت نان پس از ماه رمضان خبر داد.
اجحاف در حق گندمکاران/ ثابت ماندن قیمت خرید تضمینی با وجود تورم
پایگاه خبری راد: رئیس بنیاد توانمندسازی گندمکاران ایران با اشاره به اجحاف در حق گندمکاران، گفت: با توجه به گرانی و تورم اما امسال قیمت خرید تضمینی گندم در کشور هیچ افزایش قیمتی نداشت.
نرخ‌های جدید به زودی اعلام می‌شود
پایگاه خبری راد: معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران از آغاز خرید تضمینی گندم از منطقه سرباز استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: خریدهای صورت گرفته به صورت علی‌الحساب و با قیمت گندم سال گذشته زراعی انجام شده و به زودی نرخ‌های جدید تصویب و ابلاغ می‌شود.
مرا وارد چالش نان با وزارت صنعت نکنید/تورم محصولات کشاورزی زیاد نیست/آنفلوآنزا عامل گرانی مرغ
پایگاه خبری راد: وزیر جهاد کشاورزی شب گذشته درباره مسائل مختلفی از جمله علت ممنوعیت ثبت سفارش و واردات برنج، افزایش قیمت محصولات پروتئینی از جمله مرغ، گوشت و تخم مرغ، همه مسائل و حواشی گندم، آرد و نان، مسئله سیب‌هایی که در کنار خیابان ریخته شده بودند، مشکلات تعرفه‌ای با عراق و برای صادرات محصولات کشاورزی و... صحبت و از کشاورزان به خاطر تاخیر در پرداخت خسارت بیمه کشاورزی عذرخواهی کرد.
 کاهش وزن چانه نان هیچ توجیهی ندارد
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: افزایش قیمت نان صرفا به دلیل لحاظ بخشی از افزایش نرخ تورم است و قیمت آرد و گندم تغییری نمی‌کند اما کاهش وزن چانه نان هیچ توجیهی ندارد.
 گندم به نرخ جهانی خریداری شود
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که طی سه سال گذشته نظارت کافی روی نان وجود نداشت به همین دلیل ستاد تنظیم بازار بر نظارت بیشتر تاکید و تعیین نرخ را به بخش خصوصی واگذار کرد.
نان گران نمی شود!
پایگاه خبری راد - قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن تاکید بر اینکه هیچ تصمیمی برای گرانی نان نداریم، اعلام کرد: تنها ۱۴ درصد از کالاهای وارداتی به کشور مصرفی هستند.
صفحه قبل | صفحه بعد